آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ , Tuesday 20 February 2018

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 97534
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ بهمن, ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    آمادگی سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری به شکایات مردمی

    سازمان تعزیرات حکومتی طی اطلاعیه‌ای، آمادگی این سازمان را برای برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف اعلام کرد.

    آوای شمال/ با ادامه برودت هوا و یخبندان در فرودگاه‌ها و تأخیر و عدم انجام پروازها، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی طی اطلاعیه‌ای ضمن سپاس از حمایت‌های همه‌جانبه سازمان هواپیمایی کشوری و صدور اطلاعیه در خصوص پیشگیری و کنترل تخلفات از سوی سازمان مذکور و همچنین تقدیر از شرکت‌هایی که در شرایط جوی اخیر به ارائه خدمات منصفانه به شهروندان مبادرت کردند اعلام کرد که سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به صلاحیت ذاتی خود در امر پیشگیری و رسیدگی به تخلفات آمادگی همه‌جانبه خود را برای رسیدگی فوری به شکایات مردمی در خصوص تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌کند.

    هموطنان می‌توانندشکایات خود را در خصوص عملکرد شرکت‌های هواپیمایی از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی WWW.CAO.IR و یا سایت سازمان تعزیرات حکومتی به نشانی WWW.TAZIRAT.GOV.IR و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام و ثبت کنند.

     

    برچسب ها :

    نظرات