آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ , Sunday 20 September 2020
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 96589
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
  • شما اینجا هستید :اقتصادی
  •   

    ضریب تقاضای مصرف‌کننده داخلی باید افزایش یابد/ نبود قدرت خرید مردم مشکل اصلی صنعت کفش کشور

    دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران گفت: ضریب تقاضای مصرف‌کننده داخلی باید افزایش یافته و حداقل هر فرد در طول سال بین 4 تا 5 جفت کفش مصرف کند.

    آوای شمال/ علی لشکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تاثیرات رکود و تورم در بازار اظهار داشت: مشکلات زیادی ناشی از رکود و تورم در بازار به وجود آمده است و مشکل اصلی در صنعت کفش کشور نبود قدرت خرید مردم بوده و مردم به همین علت نمی‌توانند تعداد بیشتری کفش بخرند.

    وی ادامه داد: باید ضریب مصرف کفش در ایران افزایش پیدا کند و از طریق اطلاع‌رسانی نقش کفش را در سلامتی افراد ایجاد کنیم تا بتوانیم هم سلامت جامعه را افزایش داده و هم تولیدات کفش داخل را افزایش دهیم.

    دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران افزود: تولید تحرک گذشته را ندارد و باید تحریکی در تقاضا به وجود آید. تولیدکنندگان تنوع خود را با این اوضاع بازار بالا بردند اما متاسفانه تقاضا با عرضه برابری نمی‌کند.

    لشکری متذکر شد: ضریب تقاضای مصرف‌کننده داخلی باید افزایش یابد و حداقل هر فرد در طول سال بین ۴ تا ۵ جفت کفش استفاده کند که این مسئله می‌تواند کمک بسیار خوبی به تولیدکننده داخلی کند.

     

    برچسب ها :

    نظرات