آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ , Sunday 20 September 2020
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 96142
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ دی, ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • شما اینجا هستید :ورزشی
  •   

    ترابیان: کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به وظایفش عمل نکرد/ مشکل رختکن سالن هندبال از گذشته وجود داشته است

    رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: فدراسیون فوتبال به ما گفته بحث اسپانسری را به کمیته بازاریابی تحویل دهیم اما آنها به هیچ‌کدام از وظایف خود عمل نکردند.

    آوای شمال/ تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یکشنبه) در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب در دیداری دوستانه میزبان بلاروس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. در جریان دیدار دوستانه این دو تیم، وضعیت نابسامان رختکن‌های سالن هندبال، حاشیه‌هایی را به وجود آورد و تیم میهمان در بین دو نیمه حاضر به حضور در رختکن نشد و کنار زمین ماند.

    عباس ترابیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم‌ در این باره اظهار داشت: رختکن سالن هندبال از ابتدا به همین شکل بوده و این مسئله مشکل جدیدی نیست که بخواهیم در مورد آن حرف بزنیم. اصل موضوع این است که ما به طور کلی در تهران مشکل میزبانی داریم. اینکه می‌گویند بازی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود، آن هم مشکل دارد. این سالن دور است و ممکن است تماشاگر به آنجا نیاید. ضمن اینکه وقتی با مسئولان ورزشگاه آزادی صحبت می‌کنیم،‌ مبالغ بسیار سنگینی را برای اجاره سالن درخواست می‌کنند.

    وی ادامه داد: سالن‌های دیگر تهران هم همین مشکل را دارد. برخی از سالن‌ها در اختیار نهادها و سازمان‌هایی است که اجازه حضور تماشاگر را نمی‌دهند.

    رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که چرا دیدارهای دوستانه را در شهرهایی مانند تبریز و اصفهان برگزار نمی‌کنید؟ تصریح کرد: ما دوست داریم برخی از دیدارها را در تهران برگزار کنیم. تهران مشکلاتی دارد، اما ما در همین سالن هندبال با تیم‌های اسپانیا و روسیه بازی کردیم. این مشکلی که می‌گویند برای الآن نیست، از قدیم وجود داشته است.

    ترابیان در مورد تبلیغات دور زمین و اینکه چرا عواید این تبلیغات به فدراسیون هندبال رسیده است، گفت: پیش از این کمیته فوتسال مسئولیت هماهنگی و جذب اسپانسرهای دور زمین را داشت، اما چند وقت پیش از فدارسیون فوتبال به ما گفتند شما دیگر دخالت نکنید. مسئولیت تبلیغات دور زمین را به کمیته بازاریابی فدراسیون دادند که آنها هم به هیچ‌کدام از وظایف خود عمل نکردند. در گذشته کمیته فوتسال همه این کارها را انجام می‌داد، چون تجربه داشت. بحث اسپانسر در فوتبال و فوتسال با یکدیگر متفاوت است. هر کاری شیوه خاص خودش را دارد. ما تورنمنت چهار جانبه اصفهان را برگزار کردیم و همه مسابقات آن پخش زنده شد. پیش از آن هم مسابقات تبریز را برگزار کردیم که همه بازی‌های آن مسابقات هم پخش شد. برای انجام این کارها باید زحمت کشید و الکی هیچ کاری درست نمی‌شود.

    وی افزود: فدراسیون فوتبال باید اجازه دهد، فوتسال کارهای خودش را انجام دهد و فقط به آنها گزارش کار تحویل دهد. اینکه بگویند، عقب بایستید و دست نزنید، آخرش همین می‌شود. متأسفانه روز گذشته هم هیچ یک از مسئولان به سالن نیامدند تا مشکلات را ببینند. حقیقت این است که فوتسال اولویت پنجم یا ششم فدراسیون است. حتی اگر فوتسال قهرمان جهان هم شود، بازهم جزو اولویت‌های نخست فدراسیون قرار نخواهد گرفت. این یک واقعیت است که باید با آن کنار بیاییم.

    برچسب ها :

    نظرات