آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ , Monday 9 December 2019
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 84495
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ مرداد, ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    محمدی: خدمات فرودگاهی در ابتدا و انتهای سفر می‌تواند اثر روانی بر ذهن حجاج بگذارد

    رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه چون ابتدا و انتهای سفر حجاج در فرودگاه‌ها است گفت:‌ اگر خدمات مختلف به حجاج مطلوب نباشد، این امر می‌تواند اثر روانی بر ذهن حجاج بگذارد.

    آوای شمال/ حمید محمدی در آیین معنوی بدرقه رسمی نخستین گروه از حجاج حج تمتع ۹۶ در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) با اینکه مدیریت حجاج در سازمان حج و زیارت و همچنین بعثه مقام معظم رهبری است، اما این کار با همت و آمادگی تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسئله حج انجام شده است.

    وی افزود: چون ابتدا و انتهای سفر حجاج در فرودگاه‌ها است، اگر خدمات مختلف به آنها مطلوب نباشد این امر می‌تواند اثر روانی بر ذهن حجاج گذاشته و دیگر خدمات مابین مسیر ابتدا و انتهای سفر در فرودگاه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

    در این مراسم فتاحی مدیرعامل شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) گفت: بین ۲۶ تا ۳۰ پرواز حجاج توسط هواپیمایی ایران‌ایر انجام خواهد شد. همچنین مهابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های شرکت بابیان اینکه تعداد حجاج حج تمتع سال ۹۶ نسبت به سال ۹۴ حدود ۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: تعداد فرودگاه‌های درگیر در عملیات حج از ۱۹ فرودگاه به ۲۰ فرودگاه افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: از ۸ مرداد عملیات اعزام حجاج آغاز و طی ۲۷ تا ۲۹ روز کاری این پروازها از ۲۰ فرودگاه انجام خواهد شد.

    وی در پایان گفت: در هفته اول مهرماه عملیات بازگشت حجاج به پایان خواهد رسید.

     

    برچسب ها :

    نظرات