آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ , Sunday 22 October 2017

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 81629
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ تیر, ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
  • شما اینجا هستید :سیاسی
  •   

    عضو هیأت رئیسه مجلس از راه‌اندازی سامانه مراجعات مردمی در مجلس از سوی معاونت اجرایی پارلمان خبر داد و گفت که ایجاد این سامانه موجب شناسایی مراجعه‌کنندگان به خانه ملت و جلوگیری از تجمعات غیرضرور می‌شود.

    سامانه مراجعات مردمی در مجلس راه‌اندازی می‌شود/ شناسایی مراجعه‌کنندگان با استفاده از سامانه جدید

    اوای شمال/سامانه مراجعات مردمی در مجلس از سوی معاونت اجرایی راه‌اندازی می‌شود. وی در این زمینه توضیح داد: برای اینکه مراجعات مردمی ساماندهی شوند و افراد بتوانند از مسیرهای دور زمان ملاقات با نمایندگان‌شان را تعیین کنند و مطمئن باشند نماینده‌شان در آن ساعت در دفتر کارش حضور دارد، این سامانه ایجاد خواهد شد. این […]

    اوای شمال/سامانه مراجعات مردمی در مجلس از سوی معاونت اجرایی راه‌اندازی می‌شود.

    وی در این زمینه توضیح داد: برای اینکه مراجعات مردمی ساماندهی شوند و افراد بتوانند از مسیرهای دور زمان ملاقات با نمایندگان‌شان را تعیین کنند و مطمئن باشند نماینده‌شان در آن ساعت در دفتر کارش حضور دارد، این سامانه ایجاد خواهد شد.

    این عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: ایجاد سامانه مراجعات مردمی باعث می‌شود از تجمع مردم مقابل مجلس خودداری و حضور افراد متفرقه که فی‌البداهه به پارلمان مراجعه می‌کنند، هم کم‌رنگ شود.

    رنجبرزاده با بیان اینکه با ایجاد سامانه مراجعات مردمی از مراجعات غیرضرور به پارلمان جلوگیری می‌شود، تأکید کرد: این سامانه موجب روان‌سازی مراجعات مردمی خواهد شد، از طرفی پیش از مراجعه افراد به خانه ملت مشخصات آنان و کد ملی و سایر موارد در سامانه درج می‌شود، این موضوع موجب می‌شود افراد مراجعه‌کننده به خانه ملت قابل شناسایی باشند.

     

    برچسب ها :

    نظرات