آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ , Friday 22 September 2017

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 81467
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ تیر, ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: وضعیت واگن مترو بحرانی است و از ظرفیت تمام کارخانه‌های واگن‌سازی و صنعت مرتبط استفاده می‌شود.

    وضعیت واگن مترو بحرانی است/با ایمنی و کیفیت شوخی

    اوای شمال/مازیار حسینی  در حاشیه بازدید تعدادی از خبرنگاران از کارخانه واگن‌سازی گفت:  مجموعه واگن‌سازی یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌های شرکت مترو است. وی ادامه داد: می‌توانیم با اتکا به ظرفیت این کارخانه تولیداتی داشته باشیم. به گفته حسینی، در شرکت واگن‌سازی شرکای ما چینی هستند اما محصول چینی تولید نمی‌کنیم و مطمئن باشید از محصول […]

    اوای شمال/مازیار حسینی  در حاشیه بازدید تعدادی از خبرنگاران از کارخانه واگن‌سازی گفت:  مجموعه واگن‌سازی یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌های شرکت مترو است.

    وی ادامه داد: می‌توانیم با اتکا به ظرفیت این کارخانه تولیداتی داشته باشیم.

    به گفته حسینی، در شرکت واگن‌سازی شرکای ما چینی هستند اما محصول چینی تولید نمی‌کنیم و مطمئن باشید از محصول مورد نیاز مترو که در داخل کشور تولید می‌شود استفاده خواهیم کرد اما در برخی موارد حساس از بهترین برندهای روز دنیا استفاده می‌کنیم.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: ما با چینی‌ها در قسمت بازرگانی شریک هستیم اما در بحث محصولات، تکنسین و غیره ۱۰۰ درصد نیروها ایرانی هستند.

    وی با تاکید بر این موضوع که با ایمنی و کیفیت شوخی نداریم، ادامه داد: در حال حاضر مترو در شهر تهران به یک مقوله غیرقابل برگشت و مهم بدل شده است.

    به گفته معاون شهردار تهران، با زیرساخت‌های فعلی می‌توانیم میزان سفر را ۲٫۵ برابر افزایش دهیم اما نیازمند تزریق واگن‌های بیشتری هستیم و مطمئن باشید اگر تعداد واگن‌ها افزایش یابد مترو به دلیل حجم جابجایی جزء پنج متروی برتر دنیا قرار می‌گیرد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درادامه سخنانش گفت: به زودی با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران ۶۶ واگن وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: دو رام قطار نوسازی شده که از آب گرفتگی متروی تهران باقی مانده بود، دو رام قطار که به طور کامل اورهال شده و همچنین دو قطار دو طبقه و یک دستگاه لوکوموتیو وارد چرخه حمل و نقل می‌شوند اما دقت داشته باشید که وقتی می‌گوییم اورهال، یعنی تعمیر کلی و ۱۰۰ درصدی یک قطار و تصور نکنید که تنها تعمیرات جزئی بر روی قطار انجام می‌شود بلکه همه قطعات قطار به غیر از بدنه واگن‌ها تغییر می‌کند.

    وی با بیان اینکه عمر مفید قطارها ۳۰ سال است، گفت: در حال حاضر قطارهای متروی تهران ۱۶ سال سن دارند و معتقدیم با یک نگهداری درست می‌توان بیش از ۳۰ سال نیز از قطارها استفاده کرد.

    معاون شهردار تهران بیان کرد: ۱۸ الی ۱۹ رام قطار در مترو نیازمند اورهال هستند.

     

    برچسب ها :

    نظرات