آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ , Sunday 26 May 2019

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 77064
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
  • شما اینجا هستید :ایران و جهان
  •   

    شیوه تغذیه ماه رمضان به طور کلی با دیگر ماه‌ها تفاوت چندانی ندارد و فقط برخی نکات ریز و مهم است که روزه داران باید در هنگام افطار و سحر به آن توجه کنند.

    توصیه‌های طلایی درباره روزه‌داری در تابستان ۹۶ + اینفوگرافی

    آوای شمال/در روزهای گرم و طولانی روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان افراد بهتر است در وعده افطاری‌شان از غذاهای گرم و شیرین استفاده کنند و هرگز از غذاهای سرد برای باز کردن روزه استفاده نکنند. برای جلوگیری از تشنگی در زمان روزه داری افراد باید در بین فاصله زمانی بین افطار تا سحر […]

    آوای شمال/در روزهای گرم و طولانی روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان افراد بهتر است در وعده افطاری‌شان از غذاهای گرم و شیرین استفاده کنند و هرگز از غذاهای سرد برای باز کردن روزه استفاده نکنند.
    برای جلوگیری از تشنگی در زمان روزه داری افراد باید در بین فاصله زمانی بین افطار تا سحر به میزان کافی آب بنوشند و این کار فقط در زمان سحر آن هم به میزان فراوان نمی‌تواند مانعی برای رفع تشنگی در طول روز شود .
    بهتر است برای  وعده‌ افطار از مصرف غذاهای چرب مثل خورشت و آش پرهیز شود و به جای آن مصرف سوپ‌های حاوی سبزیجات و فرنی را جایگزین غذاهای چرب کنند.
    توصیه های تغذیه ای در ماه رمضان +اینفوگرافی
    توصیه‌های تغذیه‌ای در ماه رمضان + اینفوگرافی

    برچسب ها :

    نظرات