آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ , Thursday 14 December 2017

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 69267
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ فروردین, ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    اشتباه در ثبت و آماده سازی سفارش در رستوران ها به هر دلیل که باشد برای سفارش دهنده خوشایند نیست اما گاه این سوتفاهم آنقدر زیاد و غیر منتظره است که تبدیل به یک اتفاق خنده دار می شود.

    تصاویر/ اشتباهات خنده دار رستوران ها

    اشتباهاتی که در ثبت سفارش مشتریان در رستوران ها اتفاق می افتد گاه ناشی ار خطا در شنیدن است. گاهی اوقات نیز سفارش دهنده گردشگر است و آنچه سفارش می دهد برای کارکنان رستوران شناخته شده نیست اما برای جلب نظر وی از روی حدس و گمان سفارشش را آماده می سازند، نتیجه ای که […]

    اشتباهاتی که در ثبت سفارش مشتریان در رستوران ها اتفاق می افتد گاه ناشی ار خطا در شنیدن است. گاهی اوقات نیز سفارش دهنده گردشگر است و آنچه سفارش می دهد برای کارکنان رستوران شناخته شده نیست اما برای جلب نظر وی از روی حدس و گمان سفارشش را آماده می سازند، نتیجه ای که اغلب با خواست سفارش دهنده تفاوت دارد. اشتباه در ثبت و آماده سازی سفارش به هر دلیل که باشد برای سفارش دهنده خوشایند نیست اما گاه این سوتفاهم آنقدر زیاد و غیر منتظره است که تبدیل به یک اتفاق خنده دار می شود.

    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    سفارش چیکن برگر که دو طرف آن سس مایونز داشته باشد. (سس مایونز به جای وسط ساندویچ در دو طرف بیرون آن ریخته شده)
    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    سفارش نوشابه بزرگ با یک لیوان اضافه برای کودک (لیوان کوچک درون لیوان بزرگ قرار داده شده!)
    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    سفارش پیاز حلقه ای با پنیر در نایروبی
    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    سفارش تاکو در نان اضافه!
    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    نتیجه گفتن عبارت هیچ چیز (nothing) در پاسخ به سوال برای «دسر چه جیز میل دارید؟» در رستوران دیزنی لند!
    اشتباهات خنده دار رستوران ها
    درخواست خیارشور اضافه در رستوران ساب وی!
    بلاغ

    برچسب ها :

    نظرات