آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ , Monday 23 October 2017

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 67606
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ اسفند, ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
  • شما اینجا هستید :ایران و جهان
  •   

    رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: شرکت‌های مجری عملیاتی قطار باید با اطلاع رسانی به موقع، لحظه‌به لحظه توقف‌ها، تاخیرها و دلایل آن و همچنین خدمات شایسته به مردم، زمینه رضایتمندی بیشتر مسافران و آرامش روانی آنان را فراهم بیاروند.

    آرامش فضای قطارها ارتقاء یابد

    آوای شمال/مرتضی رحمانی موحد به ایستگاه راه آهن پایتخت رفت تا با همراهی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه‌ آهن استان تهران از روند خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل ریلی به مسافران نوروزی بازدید کند. رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید همچنین به میان مسافران رفت […]

    آوای شمال/مرتضی رحمانی موحد به ایستگاه راه آهن پایتخت رفت تا با همراهی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه‌ آهن استان تهران از روند خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل ریلی به مسافران نوروزی بازدید کند.

    رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید همچنین به میان مسافران رفت تا از آنها درباره نرخ بلیت‌ها، نحوه تهیه بلیت، خدمات رسانی شرکت راه آهن و شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرس و جو کرده و در جریان نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات به مسافران سیستم حمل و نقل ریلی قرار گیرد.

    رحمانی موحد در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن تهران، اظهار داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان در ایام نوروز از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور ارائه خدمات با کیفیت در این ایام و مدیریت فرآیند سفرها را انجام داده‌اند.

    وی افزود: عدم افزایش نرخ و اقداماتی برای تسهیل در ارائه خدمات از جمله فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز است که اهم این اقدامات در سایت‌ها و مطبوعات منعکس شده است.

    رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر عنوان کرد: در مجموع ارزیابی از مسافران سیستم حمل و نقل ریلی، رضایتمندی مطلوب حاصل شده است؛ البته باید در نظر داشت که قطار وسیله‌ای است که سرعت و راحتی هواپیما در دستیابی به مقصد را نداشته و بازه زمانی حرکت و سفر عاملی است که باید مدنظر شرکت‌های ارائه کننده خدمات به منظور ارتقاء و فراهم آوری آرامش روانی مسافران باشد تا مدیریت داخلی فضای قطارها صورت پذیرد.

    رحمانی موحد تاکید کرد: همچنین شرکت‌های مجری عملیاتی قطار باید با اطلاع رسانی به موقع، لحظه‌به لحظه توقف‌ها، تاخیرها و دلایل آن و همچنین خدمات شایسته به مردم، زمینه رضایتمندی بیشتر مسافران و آرامش روانی آنان را فراهم بیاروند. با توجه به اینکه حجم رفت و امد ها در این ایام بسیار زیاد است باید مدیریت متمرکز بر این موارد صورت گرفته و انشاءالله مردم هم با توجه به این موضوعات، با صبوری بیشتری سفر خود را مدیریت کرده تا خود و اعضاء خانواده آنان از سفر لذت کافی را ببرند.

    برچسب ها :

    نظرات