آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ , Sunday 20 October 2019
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 31491
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
  • شما اینجا هستید :اجتماعی > ایران و جهان > فرهنگی
  •   

    جریاناتی در ماه رمضان می‌خواستند مردم را از رسانه ملی جدا کنند

    آوای شمال/ رئیس رسانه ملی، با حضور در معاونت سیما و شرکت در جلسه مدیران شبکه‌ها، از زحمات مسئولین و دست‌اندرکاران برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد. سرافراز در این جلسه با تشکر از تلاش‌های دست‌اندرکاران شبکه‌ها در تولید و پخش برنامه‌های ماه مبارک رمضان، تاثیرگذاری رسانه در این ماه را به خاطر درک دقیق […]

    آوای شمال/ رئیس رسانه ملی، با حضور در معاونت سیما و شرکت در جلسه مدیران شبکه‌ها، از زحمات مسئولین و دست‌اندرکاران برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

    سرافراز در این جلسه با تشکر از تلاش‌های دست‌اندرکاران شبکه‌ها در تولید و پخش برنامه‌های ماه مبارک رمضان، تاثیرگذاری رسانه در این ماه را به خاطر درک دقیق فرصت‌ها و موقعیت‌ها دانست و افزود: هر سال بر پیچیدگی کار رسانه‌ای افزوده می‌شود و تلویزیون باید از سامانه هوشمند و یادگیرنده برخوردار شود.

    وی با تقدیر از سریال‌های «پایتخت»، «دردسرهای عظیم»، و «گاهی به پشت سر نگاه کن» و خصوصاً پیام‌های رمضانی سریال پایتخت، این برنامه‌ها را در جلب رضایت مخاطبان موفق دانست و ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و هنرمندان، این سریال‌ها را سنجیده دانست و بر لزوم درک بایسته‌های محیط رقابتی کنونی تاکید کرد.

    رئیس رسانه ملی، عنوان کرد که برنامه‌های جشن رمضان، خندوانه و ماه عسل، به لحاظ تنوع آیتم، ساختار متفاوت و میهمانان ویژه، از کیفیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن کریم که از اقصی نقاط کشور در شبکه‌های سراسری انعکاس یافت و همچنین سایر برنامه‌های مذهبی شبکه‌ها، نشان از برنامه‌ریزی محتوایی مناسب برای این ایام داشت و قابل تقدیر است.

    سرافراز اضافه کرد که اشکالات جزئی نیز بعضاً مشاهده می‌شد، که این موضوع بیشتر برای برنامه‌های زنده هر روزه رخ می‌دهد و لزوم تشکیل یک اتاق فکر دائمی برای این برنامه‌ها احساس می‌شود، تا بیش از پیش هدایت شوند.

    وی افزود: البته جریاناتی در خارج از سازمان سعی داشتند تا با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در این ماه پرفیض و برکت از رسانه ملی جدا کنند. مثلاً مخالفت صداوسیما با توافق ژنو یا صلح امام حسن(ع)، تا تاثیر رسانه را کم کرده و اعتماد مردم از رسانه ملی سلب شود، که البته موفق نشدند و سیما توانست با تولید برنامه‌های مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بیشتر از گذشته جلب کند.

    در پایان این جلسه، سرافراز بر مبنای نظرخواهی‌ها و بازخوردهای دریافتی از مخاطبان، رضایت از برنامه‌ها را بهترین خدا قوت به همکاران ساعی سازمان برشمرد.

     

    برچسب ها :

    نظرات