آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ , Friday 18 October 2019
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 24745
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ خرداد, ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
  • شما اینجا هستید :حوادث
  •   

    مراجعه سالانه ۱۴ میلیون تن برای دریافت خدمات از ثبت احوال

    آوای شمال/ محمد ابراهیم طریقت در مراسم تکریم از مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور، گفت: این سازمان، جزء پنج دستگاه اول کشور است که بیشترین مراجعه مردمی را به خود اختصاص داده است. طریقت گفت: میزان مراجعات زیاد، کار روابط عمومی دستگاهی همچون ثبت احوال را سخت و […]

    آوای شمال/ محمد ابراهیم طریقت در مراسم تکریم از مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور، گفت: این سازمان، جزء پنج دستگاه اول کشور است که بیشترین مراجعه مردمی را به خود اختصاص داده است.

    طریقت گفت: میزان مراجعات زیاد، کار روابط عمومی دستگاهی همچون ثبت احوال را سخت و مشکل تر می کند، چرا که انتظارات از سازمان ثبت احوال زیاد است.

    معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی افزود: روابط عمومی نقش مهم و موثری در شفاف سازی و ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر به این میزان مراجعه کننده به ثبت احوال دارد.

    وی اظهار امیدواری کرد که سازمان ثبت احوال با پیگیری نقاط قوت در همه حوزه ها و رفع نقاط ضعف، توفیقات بیشتری در جهت خدمات مطلوب تر به مردم کسب کند.

    در این مراسم، از سوی رییس سازمان ثبت احوال کشور سیف الله ابوترابی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور منصوب شد و از خدمات مهدی تدین مدیرکل سابق روابط عمومی این سازمان تقدیر شد.

    برچسب ها :

    نظرات