آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ , Tuesday 27 October 2020
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 115566
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ شهریور, ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
  • شما اینجا هستید :فرهنگی
  •   

    مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است

    یک تحلیلگر رسانه گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.

    مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است

    آوای شمال/ سیدوحید کریمی تحلیلگر رسانه با اعلام اینکه وجود شبکه های مجازی و گرایش مردم به پلتفرم های اجتماعی موجب کمرنگ شدن نقش رسانه های سنتی و پایگاه های خبری نمی شود، گفت: مخاطب امروز به دنبال تیترهای خوب است و هنر رسانه در جذب مخاطب در چگونگی تیتر زنی نمایان می شود.

    وی به رسانه ای بودن هر یک از افراد جامعه در کنار سیاسیون کشورها اشاره کرد و ترامپ را مصداقی از یک شعبده باز رسانه ای دانست و گفت: در همایش حزب دموکرات و جمهوری خواه، بایدن ۶ دقیقه صحبت و ترامپ یک ساعت و ۱۰ دقیقه سخنرانی کرد و حتی تفاوت در سخنان و نوع صحبت ها فاحش بود.

    این تحلیلگر رسانه درباره ویژگی های ساختاری ترامپ به عنوان یک رسانه تأثیرگذار، گفت: او بایدن را به یک فرد کسل و خواب آلود و بیحال تشبیه می کرد و بایدن هم به صورت علنی ادعا کرد که ترامپ یک فرد دروغگوست و چنین رویه ای به عنوان پدیده های جدید رسانه ای قلمداد می شود.

    کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده های جدید رسانه ای یکی پس از دیگری ظاهر شده و هر یک جایگاهی خاص برای خود دارند و ترامپ در این قضیه، دست برتر را داراست.

    انتهای پیام/

    برچسب ها :

    نظرات