آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ , Saturday 29 February 2020
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 111972
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ دی, ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

    معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.

    آوای شمال/ ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت می‌گیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر می‌کنند.

    وی بیان داشت:‌ از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.

    معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور حضور پیدا می‌‌کنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاه‌ها پیش برویم و هویت ملی‌مان را با این برند به نمایش بگذاریم.

    تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازی‌ها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.

    برچسب ها :

    نظرات