آوای شمال(طبرستان)
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ , Friday 24 January 2020
    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 110217
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آذر, ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
  • شما اینجا هستید :اجتماعی
  •   

    ۱٫۲ میلیون تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ در مازندران

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 255 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شد.

    آوای شمال/ در تشریح ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت، اظهار کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.

    وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۵۵ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۴۳ در از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد از این تماس‌ها برای دریافت مشاوره و راهنمایی از پلیس و ۱۰ درصد دیگر از این تماس‌ها غیرقابل رسیدگی بوده است.

    عارف‌نژاد از رضایتمندی ۹۲ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و بیان کرد: میزان رضایت‌مندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مؤلفه‌هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

    وی از شهروندان خواست با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع شود.

    برچسب ها :

    نظرات