آوای شمال
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ , Thursday 17 January 2019

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    avayeshomal.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 101667
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ آذر, ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
  • شما اینجا هستید :اجتماعی > اخبار محمودآباد > فرهنگی
  •   

    مدیر آموزش و پرورش محمودآباد عنوان کرد

    هدایت تحصیلی ۵۶ درصد دانش آموزان محمودآباد در فنی و حرفه ای و کارو دانش

    مدیر آموزش و پرورش محمودآباد گفت: در راستای هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان در سال جاری تحصیلی، 56 درصد دانش آموزان پایه نهم شهرستان به شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شده اند.

    آوای شمال/ مرتضی نصری در آغاز کارگاه آموزشی استقرار مدل اجرایی تعالی مدیریت هنرستان های منتخب مازندران در شهرستان محمودآباد گفت: ۱۱ هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش مستقل و ضمیمه در این شهرستان دایر است.

    وی افزود: در راستای هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان در سال جاری تحصیلی، ۵۶ درصد دانش آموزان پایه نهم شهرستان به شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شده اند و ۴۴ درصد به شاخه نظری که در این زمینه جز سه شهر برتر استان هستیم.

    مدیر آموزش و پرورش محمودآباد با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۳۳ هنرجو در ۲۹ رشته تحصیلی و ۸۱ کلاس درس در هنرستان های شهرستان مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: با توجه به رغبت دانش آموزان شهرستان به شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش، در سال تحصیلی جدید یک هنرستان کاردانش مستقل با دو رشته تحصیلی به نام هنرستان شهید غلامپور به مجموع هنرستان ها اضافه کردیم.

    نصری با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو در هنرستان شهید کلانتری شهرستان محمودآباد به عنوان پایلوت کشوری گفت: در راستای بهبود کیفیت آموزشی، برنامه ریزی و حمایت مناسب جهت کسب رتبه های برتر کشوری و استانی هنرآموزان و هنرجویان شهرستان در مسابقات و جشنواره ها، اجرای مطلوب هفته پیوند اولیاء و کارگاه در سطح هنرستان ها در راستای مشارکت فعال خانواده ها در امر آموزش و پیگیری مجدانه آموزش همراه با تولید در هنرستان ها را از مهم ترین برنامه های اجرایی این مدیریت در سال تحصیلی پیش است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت بر فرآیند تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین عرصه های مدیریت در کشور محسوب می شود که می بایست با بروزآوری روش ها و رویه های آموزشی و تربیتی بر اساس آخرین یافته های علمی و تجارب زیسته، شرایط بهبود کیفیت آن را فراهم آورد، لذا با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت عملکرد مدارس در راستای تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه تعالی مدیریت مدرسه به عنوان راهکاری جهت نیل به این اهداف در نظر گرفته می شود.

    برچسب ها :

    نظرات